Zwrot towaru (odstąpienie od umowy)

Zwrot towaru (odstąpienie od umowy). Odzież robocza i ochronna, na której zostało wykonane znakowanie w sposób nieodwracalny nie podlega zwrotowi. Klient ma prawo zwrócić nieoznakowany towar w terminie 7 dni roboczych licząc od daty otrzymania towaru. Sprzedawca zobowiązuje się do zwrotu środków pieniężnych za zwrócony towar w terminie 14 dni roboczych, odliczając oczywiście koszt wysyłki który już ponieśliśmy i nie jest do odzyskania, na co Klient wyraża zgodę. Zwracany produkt nie może mieć znamion użytkowania i musi być oryginalnie zapakowany. Paczkę ze zwrotem należy odesłać na koszt Klienta na adres naszego Salonu Sprzedaży:PHU Struss, ul. Opolska 30, 46-060 Prószków.

Pobierz formularz zwrotu towaru (odstąpienie od umowy)

Wymiana towaru (bez znakowania)

Odzież robocza i ochronna, na której nie zostało wykonane znakowanie Klient ma prawo wymienić w terminie 14 dni. Klient zgadza się ponieść koszt dodatkowej wysyłki w wysokości 21 zł brutto. Przed wymianą należy skontaktować się Biurem Obsługi Klienta. Wymieniany produkt nie może nosić znamion użytkowania oraz musi być oryginalnie zapakowany. Paczkę z produktami które chcemy wymienić należy odesłać na koszt Klienta na adres naszego biura: PHU Struss, Opolska 30, 46-060 Prószków.

Pobierz formularz wymiany towaru

Reklamacje

Reklamowany towar posiadający wadę lub niezgodny z zamówieniem należy odesłać wraz z wypełnionym formularzem reklamacji lub, jeśli wada nie wymaga wysyłki towaru, przesłanie zdjęcia wady wraz z jej opisem na kontakt@printlogo.pl.

Pobierz formularz reklamacji towaru


W przypadku zwrotu lub rezygnacji z zamówienia opłaconego przez przelewy24 zwrot zostanie pomniejszony o wartość prowizji, którą musimy ponieść w przypadku gdy zapłacicie za zamówienie przez przelewy24. Prowizja wynosi 3% zapłaconej kwoty.